2022 Vendita calda Batterie Solari Mppt 60a Controller Charger

Breve descrizzione:

L'amperi di u controller di carica MPPT hè da 20a à 60a, cù 12v / 24v / 48v chì funziona automaticamente.Havi un algoritmu di cuntrollu MPPT d'alta efficienza, chì hè sopra à 99,5%, è a so efficienza di cunversione di a macchina sana hè finu à 98%.Cù ricunniscenza automatica di u sistema 12v / 24v / 36v / 48v, l'utilizatori ponu aduprà in un sistema diversu convenientemente.A so tensione massima di input pv hè 20A / 30A / 40A (130V) è 50A / 60A (150V), cù modalità di scaricamentu: modalità ON / OFF, modalità di cuntrollu di tensione PV, modalità di cuntrollu di u tempu, cuntrollu di u tempu, modalità di cuntrollu PV & Time.Utilizendu a cumunicazione RS485, pudemu offre un protocolu di cumunicazione.Hè convenientu per a gestione di l'integrazione di l'utilizatori.A maiò parte di l'infurmazione puderia esse furnita da LCD.Avemu da furnisce 2 anni di garanzia.Intantu, 3 ~ 10 anni di serviziu di garanzia estesa pò ancu esse furnitu.


Detail di u produttu

Alibaba

Tags di u produttu

Dettagli di u produttu

Questa serie di prudutti hà una alta efficienza di cunversione, un algoritmu MPPT efficiente, una struttura interna pulita è un disignu di forma bella è generosa.Cù l'ottimisazione cuntinua di i prudutti, sta serie di prudutti hà i so vantaghji unichi:

rt01
rt06
rt05

1.Tutti i tipi di dati di campionamentu sò visualizati intuitivamente nantu à u screnu, chì hè cunvenutu per l'utilizatori à cunsultà.
2.Wide input pv voltage range, adattatu per una varietà di specificazioni cumuni di pannelli solari.
3.Adattamentu prufessiunale di sistemi di batterie d'alta tensione, per appiicazioni spiciali per furnisce suluzioni.
4.Expand funzione WIFI à rializà a cumunicazione wireless è surviglianza nuvola luntani.
5.Expand funzione parallella à scuntrà parechje applicazioni cumminazzioni prodottu.
6.Disegnu ottimisazione cuntinuu, rendimentu altu costu.
7.Customers ponu sceglie 3 tippi di batterie cumune (batteria di piombu sigillati, batterie di piombo colloidale, batterie di piombu aperta) carica, è ponu persunalizà i paràmetri per altri tipi di carica di batterie.
8.With a funzione di carica limitante di corrente, quandu u putere di u pannellu di l'utilizatori hè troppu grande, u controller mantene automaticamente a putenza di carica, u currente di carica ùn supera u valore nominale.
Macchine 9.Multiple sò cunnessi in parallelu à aghjurnà u putere di u sistema.
10.With a funzione di display LCD HD, vi ponu vede i dati in esecuzione è u statu di u funziunamentu di u dispusitivu è mudificà i paràmetri di visualizazione di u controller.
11.Support u monitoraghju di u software di l'urdinatore superiore, sustene l'espansione di u modulu WIFI per ottene u monitoraghju di a nuvola APP.
12.Products passanu per CE, ROHS, certificazione FCC.Pò cooperà cù i clienti attraversu a certificazione.
Sottu assicuranza di qualità, benvenutu à cunsultà.

rt02
rt08
rt09

  • Previous:
  • Next:

  • Benvenuti à a nostra buttrega Ali(https://yftechco.en.alibaba.com/productgrouplist-822775923/M6_166mm.html) per più prudutti è prezzi di riferimentu.H31397bc4b8d642a9816786d6ff5da823Q

    Prudutti Related