Rivuluzione di novu!UTMOLIGHT stabilisce un record mundiale per l'efficienza di l'assemblea di Perovskite

Un novu avanzu hè statu fattu in moduli fotovoltaici perovskite.U squadra di R&D di UTMOLIGHT hà stabilitu un novu record mundiale per l'efficienza di cunversione di 18.2% in moduli perovskite pv di grande dimensione di 300cm², chì hè statu pruvatu è certificatu da l'Istitutu di Ricerca di Metrologia di Cina.
Sicondu i dati, UTMOLIGHT hà iniziatu a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia di industrializazione perovskite in 2018 è hè stata stabilita formalmente in 2020. In pocu più di dui anni, UTMOLIGHT hà sviluppatu in una impresa di punta in u campu di u sviluppu di a tecnulugia di industrializazione perovskite.
In u 2021, UTMOLIGHT hà ottenutu successu una efficienza di cunversione di 20,5% in un modulu pv perovskite 64cm², facendu UTMOLIGHT a prima cumpagnia pv in l'industria à rompe a barriera di efficienza di cunversione di 20% è un avvenimentu impurtante in u sviluppu di a tecnulugia perovskite.
Ancu s'è u novu record stabilitu sta volta ùn hè micca bonu cum'è u record precedente in l'efficienza di cunversione, hà ottinutu un scontru in l'area di preparazione, chì hè ancu a difficultà chjave di batterie perovskite.
In u prucessu di crescita di cristalli di a cellula perovskite, ci sarà una densità diversa, micca pulita, è ci sò pori trà l'altri, chì hè difficiule per assicurà l'efficienza.Per quessa, assai cumpagnie o laboratorii ponu pruduce solu zoni chjuchi di moduli perovskite pv, è una volta chì l'area aumenta, l'efficienza diminuisce significativamente.
Sicondu un articulu di u 5 di ferraghju in ADVANCED ENERGY MATERIALS, una squadra di l'Università di Roma II hà sviluppatu un picculu pannellu pv cù una superficie efficace di 192cm², chì stabilisce ancu un novu record per un dispositivu di questa dimensione.Hè trè volte più grande di l'unità precedente di 64cm², ma a so efficienza di cunversione hè stata ridutta à 11,9 per centu, chì mostra a difficultà.
Questu hè un novu record mundiale per un modulu di 300 cm², chì hè senza dubbitu una svolta, ma ci hè ancu una longa strada per andà paragunatu à i moduli solari di siliciu cristallinu maturu.


Tempu di post: Apr-12-2022