Dipendente da a Cina, l'India pensa à allargà i tariffi solari?

L'impurtazioni sò calate da 77 per centu
Cum'è a seconda ecunumia più grande, a Cina hè una parte indispensabile di a catena industriale glubale, cusì i prudutti indiani sò assai dipindenti da a Cina, in particulare in u settore impurtante di l'energia nova - l'equipaggiu di energia solare, l'India hè ancu dipendente da a Cina.In l'ultimu annu fiscale (2019-20), a Cina hà cuntatu u 79,5% di u mercatu indianu.Tuttavia, l'impurtazioni di l'India di celle solari è di moduli sò cascate in u primu trimestre, possibbilmente ligate à una mossa per allargà i carichi per i cumpunenti solari da a Cina.

Sicondu cable.com u 21 di ghjugnu, l'ultime statistiche di u cummerciu dimustranu chì In u primu trimestre di questu annu, l'impurtazioni di l'India di cellule solari è moduli eranu solu $ 151 milioni, scendendu 77% annu à l'annu.Ancu cusì, a Cina ferma fermamente in u primu locu per l'impurtazioni di celle solari è moduli, cù una quota di mercatu di 79 per centu.U rapportu vene dopu chì Wood Mackenzie hà publicatu un rapportu chì hà dettu chì a dependenza di l'approvvigionamentu esternu di l'India hè "crippling" l'industria solare lucale, postu chì u 80% di l'industria solare si basa in l'equipaggiu fotovoltaicu impurtatu da a Cina è a mancanza di travagliu.

Vale a pena nutà chì In 2018, l'India hà decisu di carricà tariffi supplementari per i prudutti di cellule solari è moduli da Cina, Malasia è altri paesi, chì finiscinu in lugliu di questu annu.Tuttavia, in un sforzu di dà i so pruduttori solari un vantaghju cumpetitivu, l'India hà prupostu in u ghjugnu di allargà i carichi per tali prudutti da i paesi cum'è a Cina, cable Reported.

Inoltre, l'India hà pensatu à impone carichi supplementari nantu à circa 200 prudutti di Cina è di altre regioni, è eseguisce cuntrolli di qualità più stretti nantu à altri 100 prudutti, i media stranieri anu infurmatu u 19 di ghjugnu. aumentà i prezzi lucali, mettendu una pesante carica finanziaria nantu à i cunsumatori lucali. (Fonte: Jinshi Data)


Tempu di post: 30-mar-2022